If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Здрасти, коляновите валове на боксери дали са от 33-ка или от 145/6 1,6 1,7 8В и 1,7 16В са еднакви.
Разпределителните валове на 1,7 16В от 33-ка и 145/6 1,7В са различни имат различен лифт.
Може да си подкараш 1,7 1,6В с ЕКУ от 145/6 1,6 само трябва да смениш бобините . И него може да го ремапваш. Ама това с мегата ще ти е по удобно.
И ако искаш дай поща че да ти пратя едни ръководства за ремонт.
И основната болка на боксера е това че маслото трябва да се сменя на 5 000 километра понеже се промива с бензин когато се кара на кратки разстояния.
Опел Кадет GSI
166 2,4 JTD
ако мислиш че е здрава дай та тествам
С тия бутала с луничките, стандартни гарнитури и 16в глави си 10:1, и с турбото ще го взривиш тоя 1.7
За 5 мм гарнитури забрави. Трябват ти други бутала, но както си ги подготвил стандартните, сглобявай без турбо и си 130 коня без ума ти да е постоянно под капака и да следи кое как е и кога ще умре.
С тия бутала с луничките, стандартни гарнитури и 16в глави си 10:1, и с турбото ще го взривиш тоя 1.7
За 5 мм гарнитури забрави. Трябват ти други бутала, но както си ги подготвил стандартните, сглобявай без турбо и си 130 коня без ума ти да е постоянно под капака и да следи кое как е и кога ще умре.
то и Дригата караше с оригиналните предии да мине на ковани, но май бяха 33кови .различни ли са от тези на 145цата? Ако не ще търся буталца от 33ка или някакв и други с такъв размер
Kакво мислите за преправяне на оригиналните бутала ?? или ще се прецака циментацията на буталото ?
Да от 8 клапанов 1.7 от 33 са с изкопани чела и ще дойде по-голяма горивна камера...
Трябва да се измерят обемите и да се види как се разминават с клапаните обаче.
Да от 8 клапанов 1.7 от 33 са с изкопани чела и ще дойде по-голяма горивна камера...
Трябва да се измерят обемите и да се види как се разминават с клапаните обаче.
На 8 лапановите им правих зарези за клапаните иначе не става и сгъстяването идва на 8-1 -пърфект.
На 8 лапановите им правих зарези за клапаните иначе не става и сгъстяването идва на 8-1 -пърфект.
и аз така ще направя но на тези с луничките . Трябва да пресметна колко голям зарез да направят на машината за да стане добре и да не се изтънят челата на буталата прекалено много
и аз така ще направя но на тези с луничките . Трябва да пресметна колко голям зарез да направят на машината за да стане добре и да не се изтънят челата на буталата прекалено много
Защо по смотани ли са от 33ковите ? Колко дълбок зарез си направил на твоите старите ?
такааааа премерих дебелината на 4елото на буталото - 1,5 см , събира 11 кубика(със луничките) , диаметъра е -87 / Да стане 8:1 трябва зареза да е с диаметър 7,5 см трябва да се направи с дъълбочина 5,5 мм - което според мене е много и ще стане шит.
ПП: Сетих се, че в момента съм с такива бутала на колата. ще използвам тях.
Comment